fredag 18 december 2009

Någonting är fel när...

  • Det är en vecka kvar till jul
  • Det snöar i Stockholm for once, och jag är så nöjd över det att jag inte ens blir upprörd när jag måste klättra in genom bakluckan eftersom mina lås på bilen fryser igen
  • Jag älskar mitt jobb
  • Jag tjänar lika mycket pengar på att jobba tre dagar i veckan nu som jag tjänade på att jobba sex dagar i veckan förut
  • Mäklaren tror på en bra förtjänst när jag säljer lägenheten
  • Bill vann Biggest loser över tråk-Julie
  • Granen Peter för 70 :- har flyttat in i mitt vardagsrum och lyser upp mysigt
  • Jag har hur kul som helst när jag träffar mina vänner
  • Jag fick VG på tyskakursen vilket jag vackert tar emot och inte bli upprörd av eftersom jag vet att jag inte ansträngde mig nog för ett MVG
  • Jag har gått ner två kilo och har äntligen uppnått den tränarmentalitet jag tidigare inte trodde ärvts från mamma (årets budoutövare 2000)
  • Jag har fått tillbaka min läslust som fattats mig i ungefär 8 år och som saknats

Men ändå känner jag mig så sjuuuuuuukt utråkad hela tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar