söndag 27 december 2009

Jag ser fram emot

  • Iron man 2. Mm, mm, mm! Trots år av knark och allmänt icke-imponerande leverne måste jag ändå säga att Robert Downey Jr. är heeet. Satan i gatan, och jag tror liksom inte att någon skulle kunna göra Tony Stark lika sexigt casual som Bobby. Damn! Dessutom Mickey Rourke som skurk, yes (ni som känner mig vet hur jag säger det där yes:et)
  • Att kasta ut granen Peter. Han motsvarar sina 70 kronor väl: så fort man råkar snudda honom droppar han ett 20-tal barr. När jag kastar ut honom ska jag skaka honom ordentligt och få det där mysiga "ssssssch"-ljudet
  • Min och Lucas inflyttningsfest - helt klart bash of the year 2010. Håll april öppet, för det är då någon gång det smäller
  • Sommaren. Jag vet, jag vet. Jag skulle inte bry mig så mycket om det inte vore för att jag har nya supersnygga shorts samt en grym klänning som kommer att göra sig så bra till bara ben
  • Skatteberäkningen nästa december. Vore kul att få lite koll på finanserna för första gången på typ två år
  • Min superslimmade mage. Den börjar komma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar