tisdag 8 september 2009

Mina favoritkillar


Ivan Ukhov, här med sin tvillingbror som helt otippat är Ted Gärdestad, who knew? Mer av min kära Ivan:
och några månader senare...
Haha, så skön kille, jag älskar när han kramar blomtjejen!

Yaroslav Rybakov. Kolla den frillan, det ser ut som att rakapparaten gick sönder mitt under frisörbesöket. Ryssarna vet ju verkligen hur man för håret. För övrigt tog han guld nu på VM, så det kan ni ju briljera med på fester ("intresseklubben antecknar")

Sylwester Bednarek (notera att rakapparaten felade även under hans klippning, strax där ovanför örat: doink!). Polacken som helt otippat hamnade på delad bronsplacering i VM och blev så glad att det var omöjligt att inte sitta och le fånigt hemma i soffan. Om du nu faktiskt tittar på dessa väldigt nördiga klipp, se då hela detta, för det som kommer i början är inte hans sista hopp:

http://www.youtube.com/watch?v=aWvAu4JZbZM&feature=related


Och så självklart...
http://www.youtube.com/watch?v=92yML4PSYSg&feature=related

Haha, det är så töntigt att de spelar "Eye of the tiger" i bakgrunden. Men mm, vilket hopp!

Se även när Linus river ut sig på 2.22 i EM-kval 2004, om jag minns rätt, och blir så arg att han river sönder tröjan på mattan. Haha, värsta Hulken! Och sexigt...

http://svtplay.se/v/1485820/sydnytt/thornblad_pa_vag_upp_efter_kvalrivningen

Jag undrar verligen varför jag älskar höjdhopp så mycket, det är ju ganska märkligt. Det är sån otrolig precision, allt ska stämma inom en hundradels sekund. Jag bara ryser när de glider över ribban:

Tack, för övrigt, Linus, för att du hoppar i snygga shorts och inte såna där höftskynken som bara öststatare och Stefan Holm hoppar i. Hu...

PS: ledsen för att inte klippen ligger direkt på bloggen, jag orkar faktiskt inte fixa det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar