fredag 11 september 2009

Jag och Rambo: "Filmvärldens sämsta?"

  • 00:30 minuter in i filmen: "Oj... den här filmen kommer nog att vara dålig. Rambo i Burma, kind of a touchy subject..."
  • 05:55: "Gud, Sylvester Stallone är ju verkligen ful.... Det måste vara som att hångla med en död fisk... Eller en badrumsmatta i plast..."
  • 07:06: "Jag behöver mer vin för att genomleva detta."
  • 08:01: "What the fuck? Rita från 'Dexter'? Det kommer ju bli svårt att ta seriöst..."
  • 08:47: "Gud, hon pratar som en könlös tönt här också. Undrar om hon blir filmens what-I'm-doing-this-for-tjej?"
  • 11:47: "Vad då? De sätter på en 60-årig Sylle en våt T-shirt och tror att jag ska tycka att han är sexig? Jag är snarare förvånad att han inte drunknar när det regnar in i hans underbett."
  • 14:30: "Oj, tjejen är den enda empatiska och open-minded människan i hela gruppen (ursäkta särskrivning). Det känns ju ovanligt. För övrigt: "Bowie, inte baowie, för er alla som insisterar på att säga fel. Bååååååååååwie!" (nämnde jag att jag är full?)
  • 15:04: "Ha! 'Sarah, because of you, we go up-river. Anytime you want to turn around, it's done." Hon kommer så vara filmens knull"
  • 18:26: "'Ta vad ni vill, men lämna henne ifred'. Men guuuuuuuuuuuuuuuud! Efter bara 18 minuter?"
  • 25:18: "Fint, nu ska de vända alla stackars Burmeser till kristendom, så kommer allt bli bra"
  • 34:27: "oj då, jag har visst varken lyssnat eller kollat under de senaste två minuterna. Vem är den där flintskalliga snubben som snackat i en halv minut?"
  • 47:12: "'Live for nothing or die for something'. Inom tv förkortas det: SO: slutord. Stopp, nu ska jag kolla på skräp på tv istället"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar