måndag 14 september 2009

Har aldrig varit, och kommer aldrig att bli, snyggt

  • Platåskor
  • Ljusbajsbruna kläder, typ Jan Schermans favoritkavaj. Färgen är ett extra stort no-no på killars byxor. Om bloggen kommit med ljud hade jag insertat kräksljud här
  • Vita byxor
  • Avrakade och påmålade ögonbryn
  • Turistsandaler. Dödsstraff: Strumpor i turistsandaler
  • Tights tillsammans med en midjekort tröja. Ja, jag använder tights, men jag tycker inte att det är snyggt-snyggt. Det är ju ett typiskt ful-snyggt mode. Men då gäller det när tröjorna är lite längre, det där Peg Bundy-modet är ju inte, och kommer aldrig att vara, snyggt
  • Håret i mer än en tofs på huvudet
  • Randiga, knälånga strumpor (såna som jag hade hela gymnasiet när jag var "alternativare")
  • Jeansjacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar