fredag 25 september 2009

Flitigt använda uttryck när jag kör bil

  • Men KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
  • Det är femti (sjutti, nitti) hääääääär!
  • Gasa då, ditt pucko!
  • Jamen, jag lägger mig i koma då, så kan väl du väcka mig när du hittat din gaspedal?
  • Hello?! Is there anyone alive out there? Can anybody hear me? (så som de ropar i Titanic, du vet, med lite eko)
  • Assfuck...
  • Men jag bryr mig inte om att du a) inte har bråttom, b) inte vet vart du ska
  • Du ligger i fel fil, grrrabben!
  • Put me in a coma and wake me up in fifty years (på trötta dagar när jag inte riktigt orkar lägga energi i det)
  • Flytta på dig!
  • Detta är oförlåtligt. Oförlåtligt! (om någon gasar upp helt sanslöst långsamt, eller ligger och krypkör fram till ett rödlyse även fast det ligger folk bakom. Och framför allt när man kör på lantväg och de inte lägger sig till höger trots att de märker att man vill köra om. Assfucks...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar