onsdag 9 september 2009

Lite sms hittade i telefonen under rensning

  • Jag till Hampus 070621 : "Jag känner att förnekelse är bästa metoden för att hantera gårdagen. Klädde mig i manskläder, hånglade med en lebb, hånglade med en bög, dansade som en hora och somnade på nattbussen. Ångest... Plus att jag har ett mycket ömt blåmärke på fittan. Hur fick jag det liksom?! Flatan?" Svar: "Önskar att jag hade ömma blåmärken..."
  • Jag till Malin 080325: "Mmm... Jag drömde att jag dansade vals tätt intill Dr. Shepard från Greys anatomy... Så ringer klockhelvetet (som min telefon kan stava till btw)"
  • Hannes till mig: "Hej! Vad gör du? Är du hemma? Skulle behöva komma och hämta ackrediteringen till STCC". Svar: "För tillfället på gynakuten på SÖS, men förhoppningsvis hemma snart". Svar: "Spännande!" Svar: "Ja, ett säkert kort för att få folk att inte fråga vad som är fel. Jag borde vara hemma om typ en timme". Svar: "Jag vill nog inte veta. Ring sen"
  • Jag till Lucas: "Hittade precis den här anteckningen från i julas i min telefon: mormor som tomten: 'vet du hur gammal jag är?'. Kalle, 6 år: 'eh... sjutton?'"
  • Jag till Elin, två dagar efter Finnkampen: "Har lagt in Linus som bakgrundsbild på datorn. Funderar på om det är bra - det är ju nästan plågsamt att tänka på att jag aldrig kommer att få en så perfekt kille". Svar: "Haha, deprimerande! Du kan få vilken kille du vill (mamma Elin)". Svar: "Jag ångrar mig, jag vill inte vara Monica i Heroes. Jag vill vara Hiro. Jag skulle frysa tiden och gå in och klämma på Linus under tävlingarna. Kanske slicka lite också. Hm... är jag sjuk?" Svar: "Ja, du är sjuk - sjukt sexuellt frustrerad!" Svar: "Det kan ligga ett uns sanning i det påståendet". Svar: "No shit! Go fuck somebody!"

2 kommentarer: