måndag 3 augusti 2009

Vansinnig smärta jag genomlevt

  • The unmentionable (fråga så kanske jag berättar för dig som inte redan har hört alla gory details)
  • Kraschade på cykeln för en vecka sen. Har ett svart blåmärke på toppen av högra skinkan, stort som en femma, som borde vara inringat och ha en pil som pekar på det, och texten "här landade hela Fancys kroppstyngd". Jag känner mig som en gammal tant som måste ta stöd om jag ska böja eller sätta mig, inte kan lyfta tunga saker och som tar sig om korsryggen lite då och då och säger "aj, aj..."
  • När jag gick i trean sprang jag över skolgården och halkade. Jag slidade på knäna över gruset och det gick hål på mitt högra knä (dock inte på mina moderiktiga ljuslila tights)
  • Kanske inte direkt smärta, men jag hade lunginflammation när jag var tolv. Det var helt sjukt, jag var tvungen att äta ipren för att kunna resa mig ur sängen överhuvudtaget, annars kändes det som att bli skuren av brinnande svärd i hela kroppen samtidigt

1 kommentar:

  1. SV: Stockholm ÄR väldigt nära dig! Vi borde glamma upp oss, och du borde visa mig nattlivet (något annat än Fasching - det enda stället i Sthlm jag besöker). Vi kan dricka vin och skriva listor och dansa.

    SvaraRadera