söndag 23 augusti 2009

Jag grinar av

  • Nationalsången
  • Allt som har att göra med Rwanda -94
  • Stundtals, Miami Ink
  • Sigur Rós
  • Lilja 4-ever, skoja inte! Andra gången jag såg den - med min bror - eskalerade grineriet från tjugo minuter in i filmen till tio minuter efter att den var slut. När jag började hulka efter ungefär en timme sneglade Lucas på mig och jag pekade på tv:n och pressade fram "jag.. vet... vad... som kommer... h-h-hända! Uuuuhuhuhu!"
  • Animal cops på Animal planet. Hur kan människor vara så grymma mot djur, det är så fruktansvärt!
  • Pride-paraden. Stolta föräldrar tar nog priset tror jag
  • Idrottsprestationer. Det var ju en garanterad gråtstund när Carolina Klüft var med och tävlade. Överst på pallen, med flaggan och nationalsången i bakgrunden, hon grinade och sjöng med - god damn, vilken tårfest i residens Berger
  • När föräldrar inte kan dölja hur stolta de är över sina barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar