måndag 10 augusti 2009

Hemsidor jag gillar

  • tyda.se - Inte bara ett suveränt engelsk-svenskt lexikon, utan även en jättebra ordbok. Alla ord jag någonsin sökt på har funnits. Eller nej, vänta! Menorah fanns inte
  • imdb.com - Världens bästa film-hemsida
  • wikipedia.org - Det måste vara så att man googlar oftare bara för att det är fult att säga "jag wikipediar det". Perfekt att sitta och slöläsa på när man har tråkigt
  • folkuniversitetet.se - Samma funktion för mig som bibliotek. Det är helt enkelt trevligt att ströva omkring. Jag kan sitta och titta på olika kurser och föreställa mig när jag skulle ha användning för dem
  • christianbale.com - Jo, PygmElin - han är världens sexigaste man

2 kommentarer:

  1. lugna dig, han är nästan ful kan man säga. kommer du ihåg babyrumpan i public enemies, huh? HAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. Uppenbarligen är du deranged. Public enemies var inte bra film för honom, dessutom. Inte för någon; Johnny såg ju asgammal ut.

    SvaraRadera