måndag 17 augusti 2009

Anledningar till att min framtida man kommer lämna mig

  • Jag hatar att diska
  • Jag hatar att städa
  • Jag hatar att tvätta
  • Jag har ingen disciplin till att tvinga mig att göra ovanstående trots att jag hatar dem - jag skiter helt enkelt i det så länge jag bara kan
  • Jag är inte villig att kompromissa när det gäller namnet på vår son. Han ska heta Caleb, och så är det bara
  • När jag får vredesutbrott tar jag bara ut det på folk jag känner och älskar
  • Jag har inga som helst skrupler över vad man ska och inte ska berätta om sig själv. Han kommer att få reda på alla äckliga historier som män inte gärna förknippar med kvinnor
  • Jag säger hellre någonting som gör ont och är sant än någonting som är snällt och en lögn
  • Jag klagar alltid på min kropp trots att jag inte har någonting att klaga på

1 kommentar:

  1. Haha, det där är ju jag i ett nötskal. Fast jag ljuger en hel del också. Plus att jag smygäter.

    SvaraRadera