måndag 24 augusti 2009

Saker att göra för att inte dö av tristess i vinter

  • Gå på muséer (inte Nordiska, det är värdelöst)
  • Åka skridskor i Kungsträdgården
  • Investera i alla säsonger av alla serier jag har säsong ett av (säkert kort)
  • Städa lägenheten grundligt så att jag slipper göra allt på en gång inför flytten i mars. Jag är inte helt säker på att denna punkt egentligen hör hemma på en lista som har "inte dö av tristess" i titeln att göra, men never the less är det något jag kommer att göra i vinter
  • Åka till fjällen med storebror!
  • Läsa om alla Harry Potter-böckerna och be till allah att jag inte tycker att de är värdelösa nu när jag inte är elva längre
  • Annordna betydligt fler vin-och ostkvällar än jag gör nu (inga alls)
  • Lära mig att sy. Man kanske borde lära sig att sy lakan...?
  • Leta efter nya roliga SimonochÅke-klubbar tillsammans med PygmElin
  • Äntligen se Kurosawas storfilmer
  • Skriva roliga quiz till folk trots att ingen någonsin vill göra mina quiz
  • Pränta in alla mina gamla pianostycken som jag har glömt hur man spelar
  • Sitta på Fåtöljen med Malin i timtal
  • Förhoppningsvis läsa Tyska steg 2 och Historia A på komvux
  • Ta bort mina leverfläckar (hurra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar