onsdag 26 augusti 2009

Jag applåderar den som uppfann...

  • Snooz. Hur kom jag någonsin upp på morgonen innan snooz?
  • Rondellen. Ju fler korsningar som byggs om till rondeller, desto intensivare hatar jag korsningar med rödlysen
  • Trådlöst tangentbord och mus till datorn
  • Tändare med långt skaft så att man inte behöver bränna sönder fingrarna varje gång man ska tända ett ljus
  • Pianon!
  • Vanish. Jag vill inte veta vad som finns i det, man skulle säkert dö inom fem minuter om man fick i sig en tesked, och det genererar vidriga reklamfilmer, men damn vad bra det tar bort fläckar!
  • Lypsyl. Gud vad jag struntar i alla som säger att det är beroendeframkallande. Jag har ingenting emot att vara beroende av något som kostar typ 14 kronor i halvåret och gör att jag aldrig behöver uppleva torra läppar
  • Omlottklännigen - alltså DVF. Vilket fantastiskt plagg, passar alla kroppar och är elegant både till vardag och till fest
  • Gymmet. Jag bryter gärna trenden som säger att det ska vara omodernt att gilla muskler på killar. Boys, keep up the good work!
  • Elvispen. Fatta att baka innan den?

2 kommentarer:

  1. Grymaste listan hittills!!!!!!
    håller med på allt. Förutom piano cuz i really don't care men det låter ju fint

    SvaraRadera
  2. Va, du gillar väl inte killar med muskler? Eller har jag omvänt dig med allt mitt tjat?

    SvaraRadera