söndag 29 november 2009

Just nu:

  • Har jag totalt snöat in på Mozarts fantasi i D moll. Absolut underbar, makalös, fantastisk!
  • Skrattar jag fortfarande åt Eragon som jag såg lite slött igår kväll. Hahaha! Vilken übertöntig film, skoja inte att killen var 15 när han skrev den. Och varför hade bruden fjädrar i håret? Inte snyggt
  • Är jag på väg hem för att se på film med mamma. Jag hittade ett presentkort när jag städade och skickade efter lite "3 för 99"-filmer, bland annat "The Libertine" med Johnny Depp. Vet inte vad den handlar om, men båda vi gillar Johnny (who doesn't?). Jag föreslog den för mamma, kom överens, la på telefonen och vände på filmen. En av bilderna på baksidan visar en väldigt ocencurerad orgie. Vad har jag gjort?
  • Ska ikväll som undantag bryta min "inget julaktigt innan 1:a december"-regel som jag upprättat i år och dricka glögg. Mm...
  • Hoppas på en dröm inatt utan zombies. Jag drömmer om zombies hela tiden. Why? Kan det vara för att jag läser "Stolthet och fördom och zombies?" Jag är i alla fall trött på det. Och drömmen inatt wasn't pretty

2 kommentarer:

  1. Självklart läser du den där boken.

    Hör av dig när du är klar och säg om jag borde göra detsamma.

    SvaraRadera
  2. Haha, vad då självklart? Jag har kommit ett par kapitel, men jag skulle nog inte rekommendera den. Jag har läst orginalet två gånger och det är bara en "dummare" version av den, inte så fyndig galghumor som man hoppats. Så nej, du kan väl låna den, men lägg inga pengar på den.

    SvaraRadera