måndag 30 november 2009

Jag säger ja till

  • Personlighetstest på lärarhögskolan. Vissa borde bara inte få ha ansvar för barn och ungdomar eftersom de har helt fel personlighet för det. Alla har dåliga minnen av minst en lärare. Jag har av av ungefär fem
  • Tillverkningen av fler kakformar. Gjorde chocolat chip cookies för en tid sedan. De blev inte så där runda och fina, de blev ganska platta och hade "runnit ut" i kanterna. Lite som havreflarn. Goda var de, med det skulle vara trevligt att ha någon rund form som håller dem på plats, typ som en muffinplåt
  • Hybridcyklar. Om jag bara cyklade mer än jag gör skulle jag nog överväga att köpa en. Fy fan vad skönt att slippa sitta och pedala tills svetten lackar (och fortsätter att lacka tio minuter efter att man stannat)
  • Hjälp till självhjälp. Hittills den bästa metoden om man faktiskt vill göra någonting för att förbättra folks levnadsförhållanden
  • Garage under jord. Tack och lov för detta, finns det något fulare än parkeringsplatser?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar