måndag 9 november 2009

Just nu har jag:

  • ÄNTLIGEN skrivit klart min uppsats i Historia A som jag skulle skickat in i fredags. Tanken var att man skulle skriva en del per vecka, men jag har bara skjutit och skjutit (eller vänta, stavas skjuta så? Ja, det gör det. Eller hur?) på det tills i fredags, när den inte bara skulle in utan jag befann mig i Karlskoga, denna stad av alla utsedd till "helvetets rövhål", och hade en ganska stressig hockeysändning
  • Som plan att påbörja listor "filmer i tio punkter". Jag har börjat med Sagan om Ringen: "Allt är lugnt och fredligt i vår by där alla är fula men älskar varandra ändå" är punkt ett. Jag behöver fler filmer som man tacksamt kan driva med på detta sätt. Förslag tack!
  • Ganska länge irriterat mig på att folk inte kommenterar (riktar mig självklart inte till dig, PygmElin, eller till dig Petra). Om 137 människor har något att säga om Blondinbellas nya kjol har väl för fan någon nåt att hålla med om på lista "jag applåderar den som uppfann"
  • Köpt två exemplar ur den enda familj flora som inte dör i residens Berger: kaktus. Som med allt annat jag älskar har jag döpt dem: Bert och Stjärt. Jag kämpade verkligen för att inte börja skratta mitt i meningen när jag sa det första gången
  • Tröttnat på alla kläder i min garderob. Allt är fult och ser billigt ut, och jag ska på fest imorgon. Kan vara ett av I-ländernas största problem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar