tisdag 5 maj 2009

Situationer i vilka jag beundrar att folk inte tar till nävarna

  • Taxichauffören när en kund kräks i/på bilen men ändå insisterar på att "jag är inte ens full!"
  • Läraren när en påfrestande elev är extra uppstudsig
  • Bartendern när en full jävel fibblar så mycket att han spiller ut den alldeles nytappade ölen in i baren
  • Busschauffören på nattbussen som sitter och kör en massa fulla, dräggiga människor som försenar honom mer och mer för varje hållplats, tills att till slut en skitsur bitch hoppar på och börjar skälla ut honom och sen i alla fall inte har någon remsa
  • Pojkvännen när en bitchig tjej står och gapar och örfilar honom för något som man - efter att ha eavesdropat ett tag - tycker är ett yttepytteproblem
  • Jag själv när jag ringde Carpark för att överklaga den femte boten jag fått på min egen gata - där jag har tillstånd - och de jävlarna avslår det för att "jag kunde ha lånat ut tillståndet till någon annan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar