fredag 15 maj 2009

Saker som får mig att säga "mmm..."

  • Christian Bale
  • Män som spöar andra män
  • När en idiot som trängt sig förbi mig på vägen 50 meter senare hamnar bakom en långtradare utan möjlighet att köra om
  • När jag vaknar på morgonen och är på riktigt bra humör och ser ut genom fönstret och upptäcker att det är en fantastisk dag (alternativt när jag vaknar och bara vill gå direkt från sängen till soffan och ser ut genom fönstret och det spöregnar)
  • När jag mot förmodan slår på radion och det precis kommer en låt jag älskar
  • När jag hittar en parkeringplats precis utanför porten dit jag ska
  • När jag känner mig gråtmild och sätter mig för att kolla på ett sorgligt tv-program och börjar grina redan i introt
  • När jag sätter på mig ett nytt klädesplagg och tittar mig i spegeln
  • När jag kommer hem från Nyhetsmorgon och slänger mig i sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar