torsdag 21 maj 2009

Saker jag verkligen hatar

  • Spindlar. Seriös fobi, inte "de är, typ, äckliga"
  • Keira Knightley. Så jävla värdelös, bruden har två ansiktsutryck: "förförisk" som mer ser ut som "aggressiv hund", och "tänkande, insiktsfull" som ser ut som Pamelas standardmin genom hela Baywatch. Keira, kryp under en sten och DÖ!
  • När folk tror att jag förolämpar dem medvetet - det är en förolämpning mot mig
  • Lukten av salivvåta bebisfingrar
  • The Rasmus ”In the shadows” som var jättehet när jag var typ sexton
  • Biltullar
  • Snor
  • John Malkovich's utseende. Don't ask me why, it's a reflex
  • Människor som gör allt till en tävling
  • Att missa sista tunnelbanan
  • När folk snackar skit om mina vänner och bekanta även fast de inte känner dem
  • När folk inte kan acceptera att man röstar på ett annat parti än dem (halva min släkt)
  • Att inte ha pengar
  • Jackie Chan

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Salivvåta bebisfingrar!

    SvaraRadera
  2. Det är ju vidrigt när ungarna sitter och kalasar på sina egna händer och sen bara "gaga, gogo" och kör upp dem i fejjan på en och den där lukten kommer. Yuk!

    SvaraRadera