onsdag 20 maj 2009

Blandade människor säger...

  • Gammal kvinna i reportage från Bosnien efter kriget säger: Det blir ensamt nu när min familj är borta. Om jag inte haft mina får och getter att prata med hade jag blivit galen för länge sen
  • Zübeyde Simsek är med i "Fångarna på fortet" och säger: Ah! I love these cockroaches! Programledaren Kristin Kaspersen säger: Jaa... Fast det är skorpioner
  • Kille på IDOL-audition säger: Mina föräldrar är spanska. Min pappa är från Spanien... min mamma är från Spanien... Fanny B säger: no shit
  • Strip från Rockys fjärde album: Fan vad jag ser fram emot den dagen när jag kan se henne på gatan och bara tänka: "Jaha, där är hon... hur kunde jag bli så knäckt av henne? Hon är ju 75 % vatten. Hur kunde någon med samma sammansättning som BOB blandsaft förstöra mitt liv?"
  • Programledare på Nyhetsmorgon pratar i reklampausen om ämnet i nästa kvart; en seriemördare som mördat 63 människor. Hon säger: Var inte han en ganska misslyckad seriemördare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar