fredag 22 maj 2009

Malin D säger...

  • Fanny B säger: Hon är från Argentina. Malin D säger: Pratar hon flytande argentinska? Fanny B säger: Jag hoppas verkligen att du inte sa det där
  • Malin D säger: Om det är ett Ö på slutet istället för ett E blir det för många vokaler
  • Malin D säger: Jag läser inte böcker. Jag sätter på mina vänner istället och visar tydligt exempel på när det är bättre att använda den engelska titeln "Friends"
  • Fanny B säger: När jag var liten drömde jag om att bo i Mariefred. Malin D säger: Var det en mardröm?
  • Rafaela W.B. säger: Jag vet folk som inte låter sina barn titta på barnprogram på vardagarna. Malin D säger: Sadister...
  • Malin D klättrar ner för en badstege men stannar förskräckt till och säger: Jag vågar inte bada ensam! Jag är rädd för laxarna. Fanny B säger: Laxarna? Malin D säger: Ja... de finns i vassen
  • Fanny B säger: "Bäst i Sverige" går på tv i morgon. Malin D säger: Jaha, är den svensk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar