onsdag 29 juli 2009

Jag ogillar skarpt

  • Disk - inte en stor överraskning för någon som känner mig någorlunda väl
  • Hissar som pratar
  • Att 90-talsmodet är tillbaka. Ärligt, 90-talet var ju en katastrof. 80-talet, då visste man ju ändå att man var ful och det var det som var hela grejen. Men 90-talet, noo! Då trodde man att man såg så jävla sharp ut i sina laxrosa axelvaddar och crack rider-byxor. Personligen tyckte ju jag att jag var ascool i mina limegröna cykelbyxor med en svartrutig flanellskjorta knuten runt midjan. Den fladdrade så läckert bakom mig när jag sprang...
  • Pocketböcker. De är praktiska, men så ocharmiga
  • Mitt hår
  • Hastighetskameror
  • När människor förolämpar mina hundar. Mental anteckning att jag i framtiden ska skrynkla ihop ansiktet och säga "åh! Så äckliga!" om deras snoriga ungar
  • Låsen på handikapptoaletter. Jag brukar känna på dörren för att kolla att den verkligen är låst, men då låser man ju upp igen. Sen sitter man tre meter från toan, så man kan inte hålla i dörren ifall någon skulle kliva in och säga tango heller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar