söndag 12 juli 2009

Fancy på olycksstreak i Egmond an Zee

  • När PygmElin trollar fram fantastiska vaxremsor från Veet för att underhålla sina ben får Fancy en snilleblixt och klistrar skiten på sin bikinilinje. Dialog följer:

PE: Det där kommer att göra skitont.

F: Nej, jag har gjort det på salong och jag tyckte inte alls att det gjorde ont. Folk är så jävla känsliga.

PE: Alltså...

F: Okej, smet smet! Here we go...

*Ritsch*

F: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! AAAAAAAJ, JÄVLAR, JÄVLAR, JÄVLAR, JÄVLAR!

PE: HAHAHAHAHAHAHAHA!

F: Åh, herregud vad ont det gör! AAAAAJ! Gud, titta, det är klister kvar!

PE: Hihi, haha - du måste spänna huden, då kommer klistret att gå bort.

F: Alltså, jag kan inte göra det nu, det gör så jävla ont. Jag gör andra sidan så länge.

*Ritsch*

F: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JÄVLARJÄVLARJÄVLARJÄVLAR! VAD ONT DET GÖR!

PE: AAAAAAHAHAHAHA, JAG KAN INTE ANDAS, JAG KAN INTE ANDAS!

F: HUHU, JAG BÖRJAR GRÅTA!

PE: HAHAHAHA, KODAK MOMENT!

*Ritsch*

F: AAAAAAAAAAAAA!

PE: Gjorde du det igen?!

F: Ja, men jag var ju tvungen att få bort klistret.

PE: Hehehehe!

F: GUD! JAG HAR FÅTT BLÅMÄRKEN!

PE: AAAAAAAHAHAHAHA. JAG DÖR, JAG DÖR!




  • På stranden dagen efter ser Fancy ut som ett våldtäcksoffer. Ett våldtäcksoffer som blir bränd av en manet. Två gånger


  • Efter blåmärken och manetbrännor håller Fancy ändå gott mod. Även när hon upptäcker att den där svedan när hon sitter är en galen solbränna på röven och låren



  • PygmElin räknas även in i olycksstreak nummer fyra: road tripparna ska åka två gator i Amsterdam för att komma från hostelet till parkeringshuset de blivit rekomenderade. En av gatorna är avstängd. Pygge och Fancy cirkulerar Amsterdam i cirka 1.30 timmar

1 kommentar:

  1. Hahaha, det som borde ha varit mest roligt för Elin var ju att jag dessutom stod och hoppade fram och tillbaka på tårna med knäna rakt utåt för att det gjorde så ont att jag inte kunde stå stilla. Det måste ha sett ut som någon afrikansk regndans.

    SvaraRadera