onsdag 10 juni 2009

I wouldn't mind doing, i inbördes ordning




















Christian Bale.
Nummer ett, alltid och evigt - min sexgud, den enda mannen jag aldrig skulle neka...
Då menar jag aldrig. Jag ser framför mig hur jag träffar honom i en hotellbar. Han är full och hög på droger och luktar bajs. Han presenterar sig inte ens, han slänger bara armen om mig och säger "wanna fuck?" Sen går vi upp till hans hotellrum och han kör in en liten skrynklig kuk och allt är över på 20 sekunder, sen knuffar han mig av sängen och säger åt mig att gå. Och jag går och är helt lyrisk och bara "oh my god! Jag har haft sex med Christian Bale!" Så skulle det vara.

















Linus Thörnblad. Hetaste idrottaren i Sverige just nu. Perfekt kropp, duktig höjdhoppare och fantastiskt utseende. Om inte Christian hade varit given etta hade Linus hamnat högst upp - vansinnigt sexig.


























Fernando Torres. Verkar vara väldigt ödmjuk förutom att han är en fantastisk fotbollsspelare. Fick mig att börja heja på Liverpool efter sitt mål som sköt Spanien till EM-guld förra året. Han är ingen jävla niño - he's a man!




















Hugh Jackman är nog den enda som kan göra Wolverine hård utan att det blir töntigt. M, m, M!

3 kommentarer:

  1. Ååååååååååååååååååååååååååååååååh, Linus, han är så het! Efter att ha jobbat Finnkampen nu är jag helt såld. Jag låg och funderade på kvällen på hur det skulle vara om jag mot förmodan träffade honom. Att han råkade vara precis en sån kille jag blir kär i. Att han av en slump blev kär i mig också. Att vi av en händelse skulle bli tillsammans. Det skulle inte gå, jag skulle gå i bitar. Han är så sexig att jag vet inte var jag ska ta vägen. Om jag dessutom var kär i honom och hade full access skulle jag inte få någonting gjort, jag skulle bara sitta och titta på honom hela dagarna.

    SvaraRadera
  2. Jag vill tillägga att jag aldrig skulle bli så till mig om han varit typ fotomodell. Femtio procent av min fixering ligger ju i att jag älskar höjdhopp och beundrar friidrottare så otroligt mycket. Att veta att den kroppen tillhör en seriös idrottare är så mycket mer attraktivt än om den skulle tillhöra any random guy.

    SvaraRadera
  3. Mm... tänk att få följa med på tävlingarna. Sitta på läktaren och heja och se allt live på plats. Så coolt... Kanske få träffa Ivan Ukhov och se om han är lika knäpp som jag tror. Träffa Rybakov och säga åt honom att; klipp dig för faan! Hockeyfrilla är inte okej längre, trots att man är ryss! Måste nog göra en lista som handlar om de här killarna... Få se, vad kan jag hitta på...?

    SvaraRadera